Niestety, polska elita intelektualna została eksterminowana i dlatego w 2025 roku stan anormalny do polskiej edukacji wprowadza Minister Barbara Nowacka (bezmyślnie i na rozkaz UE) likwidując szkolnictwo specjalne i wdrażając tzw. edukację włączającą, w wyniku której dzieci zdolne powstrzymywane są w postępach i ogólnym rozwoju, mało zdolne zaś odnoszą korzyści minimalne.
Przedstawiciele Koalicji na rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły mówią „nie” pomysłom ukrytym pod mylącą nazwą „edukacji włączającej”. W istocie jest ona sposobem na degradację nauczania i wyrządzenie olbrzymiej krzywdy uczniom, z myślą o dobru których jest rzekomo forsowana. Protest rosnącego środowiska sprzeciwu wobec lewicowej deformacji szkoły napotkał we wtorek – dosłownie – na mur obojętności europejskich ministrów oświaty. Demonstrujący liczą jednak, że ich alarmujące argumenty zostaną usłyszane i podjęte przez osoby najważniejsze – rodziców i nauczycieli- relacjonuje Hanna Dobrowolska , ekspert oświatowy (https://pch24.pl/inkluzywna-czyli-krzywdzaca-rodzice-i-nauczyciele-przeciwko-niszczeniu-szkoly-relacja-z-pikiety/).
Naszym celem jest obrona szkolnictwa specjalnego przed niepohamowaną krzywdzącą inkluzją, która przybiera postać głównie promującą migrantów, bo to nie jest tylko kwestia niepełnosprawności, ale to włączenie ma obejmować wszystkie grupy społeczne. W tej chwili obserwujemy, że to głównie migranci i uczniowie z Ukrainy są szczególnie zaopiekowani kosztem funduszy kierowanych na rzecz placówek ogólnodostępnych i pomocy nauczycielom przedmiotowym. Oni są pomijani. W tej chwili zatrudniani mają być asystenci międzykulturowi dla uczniów z Ukrainy – powiedziała Hanna Dobrowolska, ekspert oświatowy oraz koordynator Koalicji na Rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły, w audycji „Aktualności dnia” w Radiu Maryja.
Od roku 1990 ONZ zorganizowała bezprecedensową serię wielkich konferencji międzynarodowych , których celem było stworzenie nowej wizji świata, nowego światowego porządku, nowego światowego konsensusu w kwestii norm, wartości i priorytetów dla społeczności międzynarodowej XXI wieku. W czasie konferencji kairskiej (1994 rok) z niespotykaną siłą domagano się praw seksualnych nastolatków w wieku 10-18 lat. (Marguerite A. Peters Globalizacja Zachodniej rewolucji kulturowej, 2009 r.).
Nie dziwmy się więc, że Barbara Nowacka niczym lwica walczy o zastąpienie edukacji -czyli zdobywanie wiedzy i przygotowania do samodzielnego, niezależnego i godnego funkcjonowania w świecie dorosłych- seksualizacją już od wieku przedszkolnego. Czy autorytetem dla pani Minister jest perwersyjny psychopata Alfred Kinsey masturbujący niemowlęta?
(Polecam artykuł pana Bartosza Kopczyńskiego o Esencji seksedukacji: https://wtowarzystwie.pl/edukacja-seksualna-odkryta-cz-vi-esencja-seksedukacji/)
Celem głównym jest likwidacja niepodległych państw narodowych i poddanie ludności pod centralną władzę instytucji ponadnarodowych. W Europie jest nią Unia Europejska. W tym celu realizuje cele pośrednie.
- Pierwszy cel pośredni to zdeprawowanie i obniżenie możliwości intelektualnych jednostek, poddanych edukacji seksualnej. Jest to realizowane poprzez poddanie wszystkich dzieci przymusowej seksualizacji.
- Drugi cel pośredni polega na obniżeniu zdolności do wydajnej i samodzielnej pracy w skali społecznej. Przedwcześnie zostaje aktywowane zainteresowanie sferą seksualną, czynnościami seksualnymi i pornografią. Młodzież angażuje się w seksualność, zamiast w naukę. Podobny efekt powstaje wskutek używania pornografii. Edukacja seksualna tym się różni, że jest obowiązkowa i dotyczy każdego, a pornografia jest dobrowolna i korzystają z niej niektórzy.
- Trzeci cel pośredni to obniżenie zdolności i chęci młodych ludzi do zawierania małżeństw, zrodzenia i wychowania potomstwa. Jest to realizowane poprzez pobudzanie wyobraźni i dezinformację co do celów życia, seksualności, płci i związków romantycznych – w ramach lekcji szkolnych. Wskazuje się przyjemność seksualną jako główny cel życia. Przekonuje się, że przyjemność tę można osiągnąć w dowolny sposób, także przez masturbację i związki homoseksualne.
- Czwarty cel pośredni polega na takim zaburzeniu psychiki ludzi już w dzieciństwie, aby nie byli w stanie sami poradzić sobie z życiem i problemami psychicznymi, ale by znajdowali się pod ciągłą kontrolą specjalistów. (Bartosz Kopczyński)
I Polski Zjazd Nauczycieli Szkół Specjalnych w 1925 roku:
Poseł Z. Nowicki.-Jako wiceprezes Związku Polskiego Nauczycielstwa Szkół Powszechnych składam Zjazdowi jak najserdeczniejsze życzenia pomyślnego wyniku obrad dla rozwoju idei szkolnictwa specjalnego. Kształcenie anormalnych wtedy tylko stanie na odpowiednim poziomie, jeśli społeczeństwo, a zwłaszcza ogół nauczycielstwa szkół powszechnych, zrozumie ową konieczność i nią się zainteresuje. Praca to ciężka, mogą jej podołać tylko ludzie najdzielniejsi i najzdolniejsi. Wy wszyscy miejcie przeświadczenie, że jesteście pionierami tej pracy w szkolnictwie specjalnym. Państwa zaborcze nie dbały o rozwój tego szkolnictwa, gdyż opiekę gorącą dać może tylko własne państwo. W nowo odrodzonej Ojczyźnie naszej warunki jeszcze są trudne. Państwo bowiem, które się tworzy- państwo otoczone wrogami -nie może dać takiej opieki dzieciom anormalnym, jaką dać by należało.
Dr. Stanisław Kopczyński.- jako kierownik działu higieny szkolnej w Ministerstwie Oświecenia wizytując szkoły na terenie Rzeczypospolitej, wszędzie żywo interesuję się szkolnictwem specjalnym i na konferencjach okręgowych w Toruniu, Poznaniu, Katowicach, Łodzi Krakowie i Lwowie sprawę tę poruszałem. Jeżeli postulat, uznawany od dawna na Zachodzie, że „prawo do oświaty dziecka upośledzonego i chorego winno być w tym samym stopniu zagwarantowane, co i dziecka zdrowego”, brzmi głośno na ustach pracowników na niwie oświatowej, to najgłośniej postulat ten brzmieć będzie na ustach lekarzy higienistów szkolnych.
Z dumą powiedzieć możemy, że zadanie to wypowiedział już przed 150 laty główny twórca ustaw Komisji Edukacji Narodowej -Grzegorz Piramowicz, kiedy żądał, by „dziecko wychować według jego sil i uzdolnień”. Był on pierwszym polskim higienistą szkolnym, a w tych dwóch słowach ujął całe zagadnienie higieny szkolnej odnośnie do dzieci upośledzonych.
Wybitny uczony polski, przedwcześnie zmarły dla nauki, lekarz i filozof dr. Biegański w swych przepięknych „Aforyzmach i myślach o etyce lekarskiej” w jednym miejscu tak mówi: „medycyna urodziła się z niedoli, a rodzicami jej chrzestnymi było miłosierdzie i współczucie”. Trawestując te słowa powiedzieć możemy, że pedagogika specjalna urodziła się z niedoli dziecka upośledzonego, a miłosierdzie i współczucie dla niego wsparte o szeroko już dziś rozrośniętą wiedzą fachową, niewątpliwie spowodują potężny rozwój tej ważnej gałęzi wiedzy. Wierzę też mocno, że obrady obecnego Zjazdu do tego rzetelnie się przyczynią i dlatego najserdeczniej życzę. (Szkoła Specjalna Kwartalnik poświęcony sprawom wychowania i nauczania anormalnych, 1926 r., redaktor dr. Maria Grzegorzewska)
O kulisach potajemnego przygotowania już w 2017 roku fundacji, pedagogów i nauczycieli do wdrożenia edukacji włączającej, za sowiecie przekazywane pieniądze w UE dowiemy się z rozmowy pani Agnieszki Pawlik –Regulskiej i pani Jolanty Dobrzyńskiej.
https://www.youtube.com/watch?v=C3enfEE50Tg
O sprawcach -Debilizacja kabalistyczna zemsta na chrześcijaństwie.
https://wtowarzystwie.pl/debilizacja-kabalistyczna-zemsta-na-chrzescijanstwie-cz-v/
Bożena Ratter