Apel uczestników Konferencji o edukacji włączającej kierowany do Władz Rzeczypospolitej Polskiej
data:21 listopada 2022     Redaktor: Redakcja

Apel uczestników Konferencji
„Edukacja włączająca – ideoligia inkluzji w realiach szkolnych”, kierowany do Władz Rzeczypospolitej Polskiej

Apel uczestników Konferencji
„Edukacja włączająca – ideoligia inkluzji w realiach szkolnych”, kierowany do Władz Rzeczypospolitej Polskiej
 
 
 
Zgromadzeni na Konferencji „Edukacja włączająca – ideologia inkluzji w realiach szkolnych” w dniu 19 listopada 2022 roku w Krakowie kierują do Władz Rzeczypospolitej Polskiej apel o:
 
wycofanie rządowego projektu Ustawy „O wsparciu ucznia, dziecka i rodziny” (projekt UD 319), zamykającej etap wprowadzania w Polsce edukacji włączającej;
wstrzymanie prac wdrażających edukację włączającą w polskich szkołach;
kierowanie uczniów z niepełnosprawnością do szkół i oddziałów odpowiadających ich rzeczywistym potrzebom.
Pragniemy, by Władze Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie kształcenia dzieci i młodzieży kierowały się dobrem dziecka i Polską Racją Stanu.
 
Apel przyjęto przez aklamację.
 
 
 
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, 19 listopada 2022 roku





Informujemy, iż w celu optymalizacji treści na stronie, dostosowania ich do potrzeb użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych w plikach cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować w ustawieniach przeglądarki internetowej. Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.