Fałszywa Pandemia? - cz. 139 - Szczepienia powszechne? Skutki restrykcji, amantadyna działa!, apel, USA z Kanadą
data:24 lutego 2022     Redaktor: Redakcja

- Do Sejmu wniesiony został projekt ustawy o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Jego celem jest wprowadzenie powszechnego obowiązku szczepień przeciw COVID-19
- Skutki restrykcji rządowych dla funkcjonowania służby zdrowia w 20 i 21r. - KONFERENCJA ORODOMIEDICUS on-line:
https://twitter.com/i/broadcasts/1vOGwyeVArqxB

- Od 1 marca 2022 roku obowiązkowemu szczepieniu przeciwko COVID-19 muszą poddać się osoby wykonujące zawód medyczny. Zniesione obostrzenia? - komentarz pch24.pl

- Z inicjatywy Fundacji Ordo Medicus grono lekarzy, naukowców i osób wspierających działania organizacji wystosowało do władz państwowych apel o zniesienie wszelkich restrykcji wprowadzonych pod hasłem walki z pandemią koronawirusa.
- W poniedziałek (21.02.2022) prof. Konrad Rejdak przedstawił wstępne wyniki badania skuteczności amantadyny w leczeniu Covid-19 u pacjentów włączonych do badania w ciągu pięciu dni od potwierdzenia zakażenia. Wyniki wskazują na trend w kierunku skuteczności leku.
- Czerpiąc inspirację z Kanadyjskiego Konwoju Wolności, Konwój Ludowy wyrusza z Kalifornii 23 lutego, domagając się zniesienia ograniczeń COVID.
- Podpisz petycję! Stop dyktaturze WHO!   https://www.petycjeonline.com/stop_dyktaturze_who_-_damy_referendu

 
- Groźny projekt Lewicy: Poselski projekt ustawy o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
Dotyczy wyłączenia osób posiadających unijne cyfrowe zaświadczenie COVID z ograniczeń wprowadzanych na podstawie rozporządzenia ministra Zdrowia, w szczególności w przedsiębiorstwach, szkołach, zakładach opieki zdrowotnej, żłobkach, instytucjach pomocy społecznej oraz wprowadzenia obowiązku szczepień przeciwko COVID-19 i uregulowania tej procedury
Z Uzasadnienia:
Trzecim systemowym rozwiązaniem jest wprowadzenie powszechnego obowiązku szczepień przeciw COVID 19 (art. 4m). Obowiązkiem objęte zostaną osoby po ukończeniu 18. roku życia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych przez Ministra Zdrowia, w których zły stan zdrowia nie pozwala na przyjęcie szczepienia. Projektodawca proponuje jednocześnie uregulowane badania kwalifikacyjnego w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania szczepienia ochronnego przeciw COVID-19. Musi się ono odbyć najpóźniej 24 godziny przed szczepieniem.
Projekt został skierowany do konsultacji.
Projekt Lewicy
 
-  Od 1 marca 2022 roku obowiązkowemu szczepieniu przeciwko COVID-19 muszą poddać się osoby wykonujące zawód medyczny.  Źródło: Puls Medycyny

21 lutego Ministerstwo Zdrowia opublikowało wytyczne, w których wskazało, że obowiązek poddania się szczepieniu przeciwko COVID-19 przez osoby wykonujące zawód medyczny wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a Kodeks pracy upoważnia pracodawcę do żądania złożenia przez pracownika oświadczenia o realizacji obowiązku poddania się szczepieniu przeciwko COVID-19. Niezaszczepienie się przeciwko COVID-19 może uzasadniać wprowadzenie przez pracodawcę zmian w organizacji pracy pracownika, a nawet rozwiązanie przez pracodawcę stosunku pracy z pracownikiem, który nie poddał się takiemu szczepieniu. [...] Nie dano nam żadnych narzędzi, by to zweryfikować. Skąd mam wiedzieć, że mój pracownik napisze prawdę w takim oświadczeniu, jeśli będzie chciał je złożyć? – mówi Joanna Zabielska-Cieciuch, ekspert PZ. Lekarze odnieśli się też do zapisu mówiącego o tym, że pracodawca może przesunąć niezaszczepionego pracownika na inne stanowisko lub nawet go zwolnić.

“Prawnicy mówią wprost – taki pracownik natychmiast pójdzie do sądu i wgrywa sprawę. Bo ograniczenie praw i wolności może nastąpić wyłącznie na podstawie ustawy. A tej nie ma” - podkreśla PZ.

- Publikujemy pełną treść wezwania Fundacji Ordo Medicus
 
Skutki restrykcji rządowych dla funkcjonowania służby zdrowia w 2020 i 2021 roku
 
Restrykcje rządowe polegające na wymuszaniu rezygnacji z kontaktów między ludźmi, tzw. lockdownów, kwarantann, testowania, śledzenia kontaktów, noszenia masek i wszelkich innych obostrzeń, określanych fachowo jako izolujące społecznie interwencje niefarmaceutyczne (ang. community non pharmaceutical interventions – cNPI), które zostały wdrożone jako reakcja na pojawienie się wirusa SARS-CoV-2 są w połączeniu z paraliżem służby zdrowia (reorganizacja, teleporady, tworzenie szpitali jednoimiennych, olbrzymi spadek hospitalizacji, itp.) przyczynami kryzysu zdrowotnego skutkującego ponad 150 tys. nadmiarowych zgonów za rok 2020 i 2021 oraz pogorszeniem się stanu zdrowia Polaków. Zgony te nie są spowodowane COVID-19, jak utrzymuje oficjalna narracja. Restrykcje i przeorganizowanie służby zdrowia zostały wprowadzone bez rzetelnej kalkulacji stosunku kosztów do korzyści, a ponadto żadne z obostrzeń nie było oparte o badania wysokiej jakości.
 
Wzorcowym modelem wdrażania restrykcji był ten obserwowany na początku 2020 r. w Chinach, na bazie którego zastosowano je następnie w Europie i na świecie. Koszty i ryzyka związane z wprowadzaniem obostrzeń były i nadal są niedoszacowane, natomiast ich pozytywne efekty związane z potencjalnym zahamowaniem rozprzestrzeniania się zakażeń są przeszacowane. Ostateczny efekt netto zastosowanych restrykcji jest niekorzystny, na co zgromadzono wiele dowodów na całym świecie.
 
Negatywny wpływ restrykcji jest szczególnie widoczny w sferze ochrony zdrowia. Od marca 2020 r. doszło do trwającej do dzisiaj redukcji liczby pacjentów objętych opieką medyczną, zwłaszcza redukcji przyjęć do szpitali, redukcji liczby pacjentów otrzymujących bezpośrednią pomoc lekarską, redukcji liczby pacjentów objętych programami profilaktyki, screeningu oraz diagnostyki, zwłaszcza onkologicznej.
 
Problem redukcji przyjęć prawdopodobnie jest najtragiczniejszy w skutkach w kardiologii, gdzie notowano rekordowe spadki w liczbie wykonanych koronarografii oraz angioplastyk wieńcowych. Jednocześnie nie pojawił się żaden nowy biologiczny czynnik, który tłumaczyłby niższą liczbę wykonania tych procedur. Wręcz przeciwnie, powszechny, permanentny społeczny stres raczej sprzyjał występowaniu zachorowań sercowo-naczyniowych.
 
W Polsce restrykcje rządowe i paraliż służby zdrowia doprowadziły do spadku liczby hospitalizacji w ciągu 14 miesięcy od połowy marca 2020 r. o około jedną trzecią, spadku liczby osobodni hospitalizacji w 2020 roku o 20% oraz wzrostu liczby zgonów pozaszpitalnych o 77 tys. (39%) licząc rok do roku.
 
Analiza statystyczna pokazała, że dla drugiego półrocza 2020 roku wystąpiła silna korelacja pomiędzy poziomem redukcji hospitalizacji a liczbą nadmiarowych zgonów w województwach (im większa redukcja tym więcej zgonów). Co szczególnie ważne, nie było w tym okresie korelacji pomiędzy liczbą nadmiarowych zgonów a liczbą zgonów przypisanych do COVID-19. Może to oznaczać, że znacząca część zgonów nadmiarowych spowodowana była nieprzemyślanymi obostrzeniami prowadzącymi do paraliżu szpitalnictwa.
 
Biorąc powyższe fakty pod uwagę, należy bezwarunkowo i jak najszybciej wycofać się ze stosowania wszelkich restrykcji oraz przywrócić zwyczajne funkcjonowanie służby zdrowia. W świetle obecnych dowodów istnieje pewność, iż dalsze utrzymywanie powszechnego testowania, śledzenia kontaktów, izolacji, kwarantanny, noszenia masek, teleporad i przemodelowanego funkcjonowania służby zdrowia będzie powodować dalsze szkody społeczne, edukacyjne, gospodarcze, pogłębiać kryzys zdrowotny oraz generować kolejne fale zgonów nadmiarowych niezwiązanych z COVID-19, jak to miało i ma miejsce do tej pory. W związku z tym apelujemy o całkowite zniesienie wszystkich restrykcji w trybie natychmiastowym.
 
Prof. dr. hab. n. med. Ryszarda Chazan
Prof. Andrzej Frydrychowski, Członek PSNLiN
Prof. Jakub Z. Lichański
prof. dr hab. med. Ryszard Rutkowski
prof. dr hab. Ryszard Zajączkowski
Dr hab. Ryszard Stocki, psycholog,  członek zwyczajny PSNLiN
Dr hab. Marek Szczepaniec, prof. UG , ekonomia i finanse
dr n. med. Marek Błażejak, specjalista chirurgii urazowej i ortopedycznej
Dr Mariusz Błochowiak, prezes Fundacji Ordo Medicus
Dr n. med. Zbigniew Martyka
Dr n.med. Dorota Sienkiewicz, pediatra, specjalista rehabilitacji, PSNLiN
Dr Marek Sobolewski
Dr. n. med. Piotr Witczak
lek. Paweł Basiukiewicz
lek. Tomasz Dmochowski, członek PSNLiN
lek. Anna Furmaniak, członek PSNLiN
lek. Maciej Gajowski, specjalista rehabilitacji medycznej
lek. med. Jacek Giovanoli-Jakubczak, specjalista chorób wewnętrznych, członek PSNLiN
lek. Jadwiga Ujec-Kassolik, ginekolog -położnik, członek PSNLiN
lek. Anna Prześlica-Martynowska
lek. Jerzy Milewski, ekspert rynku medycznego i farmaceutycznego, b. członek NRR przy Prezydencie RP, lekarz chorób wewnętrznych
lek. Agata Osiniak, pediatra, specjalista medycyny rodzinnej, członek PSNLiN
lek. Magdalena Ruszczyńska, internista, PSNLiN
lek. Jadwiga Rychlicka, specjalista chorób płuc, alergolog, członek PSNLiN
lek. Piotr Wojciechowski
lek. Wojciech Żbikowski, pediatra, specjalista medycyny rodzinnej, członek PSNLiN
radca prawny Krzysztof Bielański
radca prawny Joanna Botiuk
radca prawny Wanda Wiśniowska-Botiuk
adw. Maja Gidian
notariusz Beata Gidian
Joanna Grobelna, członek wspierający PSNLiN
radca prawny Katarzyna Tarnawa-Gwóźdź
Andrzej T. Jędrzejewski, architekt
radca prawny Paweł Nogal
Barbara Nowak, członek wspierający PSNLiN
Grzegorz Płaczek
adw. Anna Rykowska
Anna Kulczyk-Wanat, członek wspierający PSNLiN
Eugeniusz Winiecki, członek wspierający PSNLiN
adw. Konrad Wozikowski
adw. Stanisław Zapotoczny
 
Lekarzy i naukowców (różnych specjalności), którzy chcieliby podpisać się pod powyższym oświadczeniem prosimy o kontakt na adres info@ordomedicus.org.
 
----------------------------------------------------

W poniedziałek (21.02.2022) prof. Konrad Rejdak przedstawił wstępne wyniki badania skuteczności amantadyny w leczeniu Covid-19 u pacjentów włączonych do badania w ciągu pięciu dni od potwierdzenia zakażenia. Wyniki wskazują na trend w kierunku skuteczności leku. W związku z tym badanie będzie kontynuowane, aby ocenić wpływ amantadyny na występowanie opóźnionych powikłań Covid-19. Badanie nadzorowane jest przez Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie, w którym prof. Rejdak jest kierownikiem Kliniki Neurologii.

Uczestnikami badania są pacjenci obarczeni ryzykiem ciężkiego przebiegu Covid-19  ze względu na wiek i choroby współistniejące. Amantadyna podawana jest im nie później niż w piątym dniu od potwierdzenia badaniem laboratoryjnym infekcji wirusem SARS-CoV-2.

Do badania włączono i poddano randomizacji 110 pacjentów z grupy 500 przebadanych w fazie preselekcyjnej. Wstępną analizę oceny bezpieczeństwa i skuteczności terapeutycznej wykonano u 93 uczestników badania klinicznego w obu grupach (placebo vs amantadyna), którzy ukończyli okres obserwacji 15 dniowej. W dniu włączenia do badania (dzień 1) hospitalizacji wymagało 19,6 proc. pacjentów, którzy zostali zrandomizowani do przyjmowania amantadyny i 14,6 proc. pacjentów, którzy wylosowali przyjmowanie placebo. Pozostali uczestnicy pozostawali w obserwacji ambulatoryjnej.

– Stwierdzono trend w kierunku skuteczności amantadyny, wyrażający się w dniu 15 wyższym odsetkiem pacjentów bezobjawowych (62 proc. amantadyna vs. 52 proc. placebo) oraz ciężkich powikłań i zgonu (amantadyna 0 proc. vs. placebo 4,6 proc.). W analizie bezpieczeństwa odnotowano 41 zgłoszeń efektów niepożądanych (17 w grupie otrzymującej amantadynę i 24 w grupie otrzymującej placebo). 10 zgłoszeń określono jako umiarkowanie ciężkie (4 w grupie z amantadyną i 6 w grupie z placebo) oraz 1 jako ciężkie (0 w grupie z amantadyną i 1 jako zgon w grupie z placebo) – informuje szpital.

Placówka informuje również, że Agencja Badań Medycznych będzie kontynuowała badania kliniczne w oparciu o wstępne wyniki, z planowaną rekrutacją do 15 kwietnia 2022 roku w części podwójnie zaślepionej oraz przedłużenia obserwacji w części otwartej przez kolejne 6 miesięcy.

Informacja o wynikach badania wskazującego na skuteczność amantadyny na wczesnym etapie leczenia Covid-19 nie ukazała się na stronie Ministerstwa Zdrowia. Nie odbyła się też konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli ministerstwa i Rzecznika Praw Pacjenta. Nikt nie przeprosił doktora Włodzimierza Bodnara za wiadra pomyj, które na niego wylewano, ponieważ podawał swoim pacjentom amantadynę i apelował o jej włączenie do leczenia Covid-19. RPP nie wycofał zakazu stosowania amantadyny przez przychodnię „Optima”. Władza schowała głowę w piasek i udaje Greka.

Źródło informacji: Puls Medycyny

za: wprawo.pl

-----------------------------------------

ADELANTO, Kalifornia ( Konwój Ludowy ) – Naśladując kanadyjski konwój Wolności, amerykańscy kierowcy ciężarówek uruchamiają pokojowy i zjednoczony ruch transkontynentalny The People's Convoy , który odbędzie się w środę 23 lutego ze stadionu Adelanto w południowej Kalifornii.

Od 10 rano setki kierowców ciężarówek usłyszą słowa zachęty i błogosławieństwa od grupy mówców, w tym prezesa Front Line Covid Critical Care Alliance dr. Pierre'a Kory'ego i pastora Godspeak Church Roba McCoya.

Do kierowców ciężarówek i pracowników fizycznych w Stanach Zjednoczonych dołączą zwolennicy wolności ze wszystkich środowisk – lekarze pierwszej linii, prawnicy, ratownicy, byli żołnierze i kobiety w wojsku, studenci, emeryci, matki, ojcowie i dzieci – w tej spokojnej i zgodnej z prawem transkontynentalnej podróży w kierunku wschodniego wybrzeża.

--------------------------------------

Premier Kanady Justin Trudeau zniósł w środę obowiązywanie stanu nadzwyczajnego, wprowadzonego wcześniej w drodze ustawy. Pomogła ona rządowi na zastosowanie nadzwyczajnych środków w celu rozbicia Konwoju Wolności w Ottawie. Organizatorom i uczestnikom masowego  protestu przeciwko restrykcjom sanitarnym zablokowano konta bankowe. Niektórych też aresztowano.

Ponad tydzień wcześniej kanadyjska Izba Gmin poparła (185 posłów było za, 151 przeciw) rozszerzenie uprawnień nadzwyczajnych rządu w celu likwidacji blokad osób protestujących przeciwko polityce sanitarnej i przymusowi szczepień przeciwko COVID-19.

W burzliwej debacie Trudeau zapewniał, że rozszerzone uprawnienia są mu potrzebne, aby oczyścić ulice Ottawy z konwoju ciężarówek i zakończyć blokady wzdłuż granicy amerykańsko-kanadyjskiej, negatywnie odbijające się na stosunkach handlowych.

Za powołanie się na ustawę o sytuacjach nadzwyczajnych z 1988 roku Trudeau był ostro krytykowany. Kanadyjskie Stowarzyszenie Wolności Obywatelskich wskazywało, że powołanie się na ustawę było bezpodstawne. Zakłada ona bowiem użycie nadzwyczajnych środków w celu zapewnienia „zdolności rządu Kanady do zachowania suwerenności, bezpieczeństwa i integralności terytorialnej Kanady” i tylko wtedy, gdy pewnych zagrożeń „nie można skutecznie rozwiązać na mocy żadnego innego prawa Kanady”.

Źródło: foxnews.com

https://www.petycjeonline.com/stop_dyktaturze_who_-_damy_referendu

 

 







Informujemy, iż w celu optymalizacji treści na stronie, dostosowania ich do potrzeb użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych w plikach cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować w ustawieniach przeglądarki internetowej. Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.