STOP dla deprawacji dzieci
data:05 marca 2019     Redaktor: Anna

Przedstawiamy fragmenty dokumentu „Zdrowe Love” , który podpisał Pan Adamowicz  i , jeśli nie zablokujemy deprawacji naszych dzieci- może zostać wprowadzony w innych województwach. "Zdrowe Love" powołuje się na  dokument WHO.
Załączamy również zdjęcia z książki dla dzieci (przedstawiające opisy profanacji Najświętszego Sakramentu), która natychmiast powinna być wycofana z obiegu.
Załączamy dokument o nazwie Petycje, w którym są zawarte skrótowo główne informacje wraz z linkami do podpisu. Brońmy nasze dzieci przed deprawacją, która się realizuje.


Poniżej cytat z dokumentu podpisany przez p. Adamowicza.
Edukacja dzieci w szkołach – standardy:
Dzieci w wieku 0-4 lat
- Rozwijanie świadomości różnorodności w obszarach: ciała, związków, rodziny, stylów życia.
- Doświadczanie radości i przyjemności w poznawaniu własnego ciała, w tym przyzwolenie na dotykanie miejsc intymnych.
Dzieci w wieku 4-6 lat
- Doświadczanie radości i przyjemności w poznawaniu własnego ciała, w tym przyzwolenie na dotykanie miejsc intymnych.
-Pokazywanie i rozwijanie szacunku w kontekście różnorodności norm związanych z seksualnością, świadomości posiadania wyborów, ale też ryzyka.
- Świadomość własnej tożsamości seksualnej.
- Informacje o różnych koncepcjach rodziny.
Dzieci w wieku 6-9 lat
- Wybory dotyczące rodzicielstwa, ciąży, płodności i adopcji.
-Różne metody antykoncepcji.
- Wprowadzanie pojęć „akceptowalne współżycie za zgodą obu stron”.
- Seksualne prawa dzieci.
- Szacunek wobec różnych stylów życia, wartości i norm.
Dzieci w wieku 9-12 lat
- Informacje na temat przyjemności, masturbacji, orgazmu, różnych metod antykoncepcyjnych, ich stosowaniu i mitów dotyczących antykoncepcji.
- Doradztwo w zakresie antykoncepcji, skutecznego stosowania prezerwatyw i innych środków antykoncepcyjnych oraz nauka ich uzyskiwania.
- Tematy menstruacji, ejakulacji, cyklu owulacyjnego.
- Emocje moje i emocje innych, rozumienie konieczności postawienia granicy.
- Przyjaźń i miłość wobec osób tej samej płci.
Dzieci w wieku 12-15 lat
- Nauka odmowy niechcianych zachowań seksualnych.
- Informacje na temat różnicy pomiędzy tożsamością płciową a płcią biologiczną.
- Pomoc w rozwijaniu szacunku wobec różnorodności seksualnej i orientacji seksualnych.
- Znajomość ciała, wizerunku i wpływ na zdrowie ludzi, również akceptowanie różnic ciała.
- Cykl menstruacyjny, ciąża, partnerstwo.
- Prawa seksualne własne i innych osób.
Dzieci w wieku 15 lat i więcej
- Informacje na temat tożsamości płciowej i orientacji seksualnej.
- Zmiany psychologiczne w okresie dojrzewania.
- Komunikowanie się, negocjowanie i uczucia w związku.
- Krytyczne podejście do norm kulturowych i religijnych w odniesieniu do ciąży, rodzicielstwa itp.
- Przemoc seksualna – umiejętność reagowania przy znajomości praw seksualnych.
 
 
Prosimy o złożenie swojego podpisu pod protestem dotyczącym wprowadzenia do szkół naszych dzieci standardów edukacji seksualnej w Europie., a także natychmiastowego wycofanie ze sprzedaży popularnej książki dla dzieci Mała Nina.
 
Petycja nr 1 (edukacja)
https://www.citizengo.org/pl/fm/168958-nie-dla-edukacji-seksualnej-wg-standardow-who-w-warszawie?tc=wp&tcid=54235238
 
Film dotyczący edukacji w Gdańsku
https://www.youtube.com/watch?v=l1aLtmrEWlg&feature=youtu.be
 
Program podpisany przez p. Adamowicza:
http://odpowiedzialnygdansk.pl/wp-content/uploads/ZL/Zdrovve%20Love%20-%20broszura%20dla%20m%C5%82odzie%C5%BCy%20i%20m%C5%82odych%20doros%C5%82ych%20-%20ver.1.pdf
 
Petycja nr 2 (Ogólnodostępna książka)
"Mała Nina", książka dla dzieci autorstwa niemieckiej pisarki Sophie Scherrer, w jednym z rozdziałów zawiera gorszący opis profanacji Najświętszego Sakramentu.
Konsekrowana hostia, początkowo schowana przez dziecko w kieszeni, po zdeptaniu przykleja się do podeszwy buta, z której bohaterka zdrapuje pozostałości Najświętszego Sakramentu kawałkiem papieru, aby ostatecznie wyrzucić je na śmietnik.
Historia jest ujęta w lekkim, dziecinnym stylu, przepełnionym śmiechem i pozornym szacunkiem dla Najświętszego Sakramentu.

Przykładowy cytat z książki:

W rozdziale pt. „Gdzie jest Bóg?” można przeczytać „Popchnęłam więc przyjaciółkę trochę na bok i nagle Baranek Boży upadł na podłogę.” oraz „Gdzie jest hostia? – zapytała szeptem Luiza – Pod moim butem – odparłam cicho i nagle obie wybuchnęłyśmy śmiechem.”, jak również „Bałam się stąpać, bo przy każdym kroku Ciało Chrystusa stawało się coraz bardziej płaskie” i „… zdjęłam prawy but, żeby sprawdzić, co zostało z Baranka Bożego”. Ostatecznie „Później zawinęłyśmy pozostałość hostii w chusteczkę higieniczną i wyrzuciłyśmy do kosza na śmieci, który stał na placu zabaw.”

https://www.citizengo.org/pl/pr/33509-opis-profanacji-najswietszego-sakramentu-w-popularnej-ksiazce-dla-dzieci?tc=wp&tcid=54175937
 
Ogólnodostępna informacja WHO
https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/WHO_BzgA_Standards_polnisch.pdf
 
 
 
Zdjęcia do artykułu :
Zdjęcia do artykułu :





Informujemy, iż w celu optymalizacji treści na stronie, dostosowania ich do potrzeb użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych w plikach cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować w ustawieniach przeglądarki internetowej. Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.