Jak rząd Tuska płaci mediom za parasol ochronny? - prezentacja z sejmu
data:04 grudnia 2013     Redaktor: Shork

Prawie 125 milionów poszło na ogłoszenia i komunikaty w mediach, z czego ponad połowa dla Gazety Wyborczej!






 
 
Parlamentarny Zespół ds. Obrony Wolności Słowa poinformował o wydatkach poszczególnych ministerstw i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w latach 2008-2012 na ogłoszenia i komunikaty w środkach masowego przekazu.
 
Pytania brzmiały mniej więcej tak:
 
Szanowny Panie Ministrze, zwracam się z prośbą o odpowiedź na następujące pytanie
Jakie kwoty wydatkowało Ministerstwo (…) na ogłoszenia i komunikaty w prasie radio i telewizji oraz portalach internetowych w latach 2008-2013.
 
Niektóre ministerstwa odpowiadały ogólnie, inne szczegółowo. Z całości wyłonił się obraz, który nasuwa wprost określenie niektórych mediów jako PRORZĄDOWYCH.
 
Całość prezentacji:
 
http://prezi.com/4ugn_p20r8_y/untitled-prezi/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
lub
http://sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=POSIEDZENIAZESP&Zesp=146
 
W podlinkowanym artykule przypominamy także wystąpienia członków Kongresu Mediów Niezaleznych na ten temat na niedawnym posiedzeniu w.w  Zespołu w sejmie.
 
 





Informujemy, iż w celu optymalizacji treści na stronie, dostosowania ich do potrzeb użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych w plikach cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować w ustawieniach przeglądarki internetowej. Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.