Ideologia Gender puka do waszych domów przez szybę telewizora. Zachęcając dzieci do czynów do których jeszcze nie dojrzały emocjonalnie.
Będąc obojętnym na tego rodzaju przesłania, wydajesz na nie zgodę. Metoda deklaracji bojkotu produktu jest bardzo skuteczna. Specjaliści od marketingu wyszkoleni w duchu całkowicie obcej nam cywilizacji tchórzliwie próbują poprzez skandal dotrzeć do niezdecydowanych konsumentów nie zważając na szkody czynione po drodze. Jasna deklaracja zaprzestania produktów zmusza do reakcji ich szefów.
Ostatnio, sukcesem zakończyła się walka z napojem energetycznym "Demon".
Popieramy akcję Stowarzyszenia Twoja Sprawa.
Weź udział w akcji konsumenckiej Stowarzyszenia Twoja Sprawa!
Seksualny trójkąt w reklamie, na którą narażone są dzieci, to najnowszy pomysł na promocję słodkiego napoju Hoop Cola. Klip taki jest emitowany w ostatnich dniach w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Dodajmy, że reklamę można obejrzeć również w ciągu dnia w czasie chronionym, co oznacza, iż mają z nią styczność dzieci.
Reklama opowiada historyjkę powracającego do domu mężczyzny, który zastaje w dwuznacznej sytuacji swoją partnerkę z obcą osobą. Gdy podnosi kołdrę okazuje się, iż roznegliżowana partnerka leży w łóżku z równie roznegliżowaną kobietą. Mężczyzna z uśmiechem wskakuje do łóżka, w którym leżą kobiety. Hasło spotu brzmi „Moc pełnej tolerancji”. Klip można obejrzeć
tutaj.
Naszym zdaniem kierowanie do małoletnich reklamy, której głównym tematem jest seksualny „trójkąt”, dodatkowo z – w domyśle – nieznaną osobą, jest działaniem szkodliwym i nieodpowiedzialnym społecznie. Reklama trywializuje problem zdrady i bezkrytycznie ukazuje także – w domyśle – ryzykowne zachowanie seksualne (tj. mające nastąpić stosunki seksualne z więcej niż jedną osobą), które może zostać odebrane przez małoletnich jako godne naśladowania.
Jeżeli zgadzasz się z naszą oceną tego klipu, poświęć 3 minuty, w czasie których:
Wyślij list do producenta napoju, firmy Hoop Polska.
Tutaj znajdziesz adresy oraz przykładową treść listu, którą możesz wykorzystać, jeżeli się z nią zgadzasz. E-mail wyślij do wiadomości STS i samodzielnie wybierz tytuł maila.
Złóż skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Tutaj znajdziesz adresy oraz przykładową treść skargi, którą możesz wykorzystać. E-mail wyślij do wiadomości STS i samodzielnie wybierz tytuł maila.
Prześlij tego maila swoim znajomym, którzy mogą nie znać jeszcze Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Zachęć ich do udziału w akcji i zapisania się do newslettera na stronie www.twojasprawa.org.pl. Razem możemy więcej!
Serdecznie pozdrawiam,
Lesław Sierocki
Stowarzyszenie Twoja Sprawa