Promocja homoseksualizmu w polskich szkołach
data:07 lutego 2013     Redaktor: AK

Od pewnego czasu, w polskich szkołach przeprowadzana jest przymusowa Kampania Przeciw Homofobii LGBT. Projekt realizowany przy wsparciu finansowemu Pomocnika NGO, Fundacji im. Róży Luksemburg, którego siedziba znajduje się w Berlinie.

Od pewnego czasu, w polskich szkołach przeprowadzana jest przymusowa Kampania Przeciw Homofobii LGBT. Projekt realizowany przy wsparciu finansowemu Pomocnika NGO, Fundacji im. Róży Luksemburg, którego siedziba znajduje się w Berlinie. (Kampania Przeciw Homofobii ul. Żelazna 68, 00-866 Warszawa, tel.: +48 22 423 64 38 lub ul. Solec 30A, 00-403 Warszawa; kph.org.pl)

Szkolenie docelowo przeznaczone jest dla uczniów szkół gimnazjalnych. Tymczasem testowani SĄ nauczyciele, rodzice oraz uczniowie klas liceum. Treści przekazywane na szkoleniu są porażające. Nie do uwierzenia, że szkoły wpuszczają takie treści a nawet zapraszają takie kampanie w swoje progi.

1. Celem akcji jest osłabienie autorytetu nauczycieli, przedstawionych jako środowisko dyskryminujące, wrogie uczniom oraz prześladujące uczniów o odmiennej orientacji płciowej. Kadra pedagogiczna wyłaniająca się z opisu szkolenia, składa się z ludzi pozbawionych wyczucia, agresywnych i nietolerancyjnych. „Poważnym zarzutem” postawionym kadrze pedagogicznej jest rzekomy fakt, że uczniowie w wieku od 12 – 17 lat na terenie szkoły ukrywają swoją orientację seksualną. To sprawia, że wiele osób heteroseksualnych nie zdaje sobie sprawy ze swoich skłonności homoseksualnych, podczas gdy powinno je ujawniać, a nawet afiszować, zwłaszcza w miejscach publicznych.

2. Oto cytaty ilustrujące tezy głoszone podczas prowadzenia kampanii: „Doświadczenie przemocy słownej jest w szkole niemal powszechne; Wyzwiska o homofobicznym zabarwieniu są na porządku dziennym; Prawie 60% badanych uznało, że do homofobicznych incydentów werbalnych dochodziło w ich szkołach w ciągu ostatnich trzech lat częściej niż 11 razy; Pomimo powszechności występowania przemocy homofobicznej w polskich szkołach, wielu uczniów uważa, że nie znajduje oparcia w kadrze szkolnej; Osoby badane często stwierdzają, że nauczyciele po prostu ignorują tego typu incydenty (40,2% odpowiedzi na pytanie o reakcje nauczycieli na homofobiczną przemoc werbalną); Zdecydowana większość wskazuje, że konieczne jest wprowadzenie zajęć na temat homoseksualności (68,8%) i przeciwdziałania homofobii (61,8%), a także włączenie tematu do programu szkolnego (60,1%); Istotną rolę w kontekście tematyki homoseksualności i homofobicznej przemocy w szkole odgrywają zachowania kadry nauczycielskiej; Niektóre osoby badane podkreślały, że czuły się atakowane przez kadrę szkolną, która negatywnie wypowiadała się o osobach homoseksualnych; Pojęcia używane przez kadrę szkolną często odwołują się do przekonań religijnych, nawiązują do popularnego rozumienia nauki Kościoła katolickiego, posługują się sformułowaniami stereotypowymi i/lub oceniającymi; Jedna z badanych osób stwierdziła, że uczący ją nauczyciel szczególnie chętnie wyraża przekonania na temat zbytniego manifestowania (…) orientacji, ponieważ uważa, że homoseksualność jest chorobą”.

3. Mimo, iż ankiety przeprowadzone zostały na Zachodzie Europy, głównie we Francji (nigdy nie zostały przeprowadzone na terenie Polski), imputowane są jako zjawisko występujące w naszym kraju, za które musimy „bić się w piersi”.

4. Zanegowana zostaje wartość wychowawcza rodziny. Ojciec sugerujący synowi by poszukał sobie dziewczyny z myślą o przyszłym założeniu rodziny, jest przykładem „postawy homofobicznej”. Ojciec ten „nic nie rozumie”, a proponując synowi drogę do założenia rodziny „rani syna i zamyka”. Zachęcając syna do założenia rodziny, powinien z równym entuzjazmem promować mu związek homoseksualny.

5. Kampania jest w promocją postaw LGBT i wyczerpuje wszelkie znamiona indoktrynacji. Już na stronie internetowej kph.org.pl, która jest wizytówką kampanii widnieje hasło: „Hetero? Nie w naszej dolinie!”

6. Homoseksualizm uznany jest za stan wrodzony. Taki pogląd nie posiada żadnych przesłanek naukowych, jest natomiast na usługach tezy, że homoseksualizm nie podlega leczeniu ani terapii. Całkowicie pominięte są fakty o społecznych źródłach tych postaw. Według prowadzących kampanię rodzina (bądź jej brak) nie ma wpływu na rozwój seksualny swojego dziecka i identyfikację dziecka z własną płcią. Posiada natomiast „hamujący” wpływ na „swobodny” rozwój postaw homoseksualnych dzieci...

7. Kolejnym założeniem forsowanym na szkoleniu jest teza: „od homoseksualizmu wyjścia nie ma”. Homobiczne, niebezpieczne i godne potępienia jest samo pytanie o szanse i możliwości wychodzenia z homoseksualizmu. Ci, którzy pragną wyzwolić się z tego stanu, winni być skierowani do seksuologa, który „pomoże” im wrócić do nieakceptowanego przez siebie stanu. Jakakolwiek próba wyrwania się z orientacji homoseksualnej w kierunku prób nawiązania relacji heteroseksualnych jest przejawem homofobii i winna być niszczona.

8. Jedyną właściwą postawą wobec zjawiska homoseksualizmu jest jego bezkrytyczna afirmacja.

9. Stany depresyjne, skłonności samobójcze, izolowanie się od rówieśników towarzyszące osobom homoseksualnym, uznawane są wyłącznie jako skutki represji homofonicznych. Zdumienie budzi fakt weryfikacji tych ostatnich zwłaszcza w sytuacjach samobójstw. Zrzucenie odpowiedzialności za te stany na osoby trzecie, postronne, zwalnia od pochylenia się nad problemem osoby i udzielenia jej pomocy.

10. O ile wobec postaw homoseksualnych, samo wartościowanie na poziomie językowym uznane jest za niedopuszczalne, prowadzący kampanię ośmieszają kpią i oczerniają wartości kultury polskiej, wartości chrześcijańskie oraz Kościół Katolicki. „Największym homofobem był Jan Paweł II, homofobiczne jest Pismo Święte i Kościół katolicki, obraz Matki Boskiej Częstochowskiej”.

11. Terapie, mające na celu pomoc w wychodzeniu z homoseksualizmu to - cytat: „zupełnie bezskuteczne przykościelne organizacje, którym towarzyszą jakieś modły i medytacje; ci, którzy z nich korzystają stają się potem pedofilami, jak niektórzy księża pokazali”.

12. Prowadzący kampanię żądają usunięcia ze szkół przedmiotu „Wychowanie do życia w rodzinie”, religii oraz wszystkich tych, które „postawy LGBT nazywają odmiennością seksualną i redukują je do postaw mniejszościowych”.

13. Zwolennicy kampanii zarzucają polskiej literaturze oraz programowi nauczania języka polskiego w szkołach, „zbyt jednostronne promowanie wzorców postaw heteroseksualnych” – co stanowi „wyraz homofobizacji kultury polskiej” i w najbliższym czasie musi zostać zmienione (sic.!).

14. Oto wypowiedzi uczniów (zakwalifikowanych jako mężczyźni/kobiety!) lansowane podczas kampanii docelowo dla gimnazjalistów polskich szkół: „Chodzę do szkoły katolickiej, (…). Jeżeli chodzi o uczniów to jest część uczniów, tak zwana „zpijarzona”, bo to szkoła Pijarów, że też się bardzo negatywnie wyrażają, ale im więcej osób takich jak ja i moi znajomi, tym ten problem ten się zmniejsza – mężczyzna, 16 lat; Katecheta mówi o zniewieściałych pedałach lub pedziach – kobieta, 16 lat; Moim zdaniem powinny być lekcje, niekoniecznie dodatkowe, a coś w rodzaju „wychowanie do życia w rodzinie” obowiązkowo, tylko że o homofobii, homoseksualizmie. Żeby uświadomić młodzież (…) Uważam też, że księża nie powinni z nami rozmawiać o homoseksualizmie, tłumacząc nam, że do XIX wieku był on uważany za chorobę lub za grzech i dalej trzyma tą opinie, bo to właśnie jest chore – kobieta, 16 lat.”

Zwracam się do wszystkich ludzi odpowiedzialnych za stan polskich szkół o interwencję, zanim część obywateli zostanie zgorszona i zdemoralizowana, za co wszyscy będziemy odpowiedzialni!

/Zuzanna/
18.11.2012r.

Za: http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2759                





Informujemy, iż w celu optymalizacji treści na stronie, dostosowania ich do potrzeb użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych w plikach cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować w ustawieniach przeglądarki internetowej. Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności.